Ruilen & Retourneren

Wij zijn pas tevreden wanneer u het bent. Om die reden is ruilen en retourneren bij Van Uffelen altijd gratis. 

Ruilen

Ruilen kan binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en voorzien zijn van de (aangehechte) kaartjes. U mag de kleding uiteraard natuurlijk wel gewoon passen. 

Er zijn meerdere manieren waarop u uw bestelling kunt retourneren, welke allemaal gratis zijn voor u. U kunt ruilen in de winkel, indien het nieuwe gewenste artikel aanwezig is in de winkel. Anders vult u op het formulier in te willen ruilen en zullen we de ruiling in behandeling nemen op ons hoofdkantoor. Mocht de ruiling niet meer leverbaar zijn, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en de terugbetaling c.q. afmelding in gang zetten. 

Bij zowel terugbrengen als ruilen dient u het ingevulde retourformulier mee te nemen. In de winkel zal men dan de retour met u doornemen en het formulier voor u ondertekenen en kopiëren. Deze kopie dient dan ook als uw garantiebewijs, dus bewaar deze goed en vraag er ook naar mocht u deze niet meekrijgen. 

Het is ook mogelijk om uw bestelling per post te ruilen. Voeg hier eveneens het ingevulde retourformulier bij. Op het retourformulier kunt u aangeven voor welke maat en/of kleur u het artikel wilt ruilen. Gebruik bij het terugsturen van het pakket zoveel mogelijk de originele verpakking en meegeleverde retoursticker.

Ontbreekt de retoursticker? Stuur dan uw bestelling terug naar:

Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 78801 
7880 VB  EMMER-COMPASCUUM  

Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling bij ons aankomt en bewijs hebben dat u het pakket heeft afgeleverd? Breng het pakket dan naar een Post NL punt. Hier krijgt u een bewijs van afgifte mee. Bewaar deze goed, dit is namelijk uw garantie bewijs. Wij raden aan dit bewijs pas na afhandeling c.q. terugbetaling weg te gooien. 

Wilt u er zeker van zijn dat de andere maat nog op voorraad is? Neem dan contact op met de klantenservice.   

Retourneren

Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en voorzien zijn van de (aangehechte) kaartjes. U mag de kleding uiteraard natuurlijk wel gewoon passen.

U kunt uw bestelling retourneren bij één van onze filialen. Daarvoor dient u het ingevulde retourformulier dat bij uw bestelling zat mee te nemen. U ontvangt in de winkel een ontvangstbewijs, dit is een kopie van het retourformulier met een handtekening of paraaf van de winkelmedewerker. Deze kopie geldt als uw garantiebewijs, dus bewaar deze goed en vraag er ook naar als u deze niet meekrijgt. 

Terugbetaling gebeurt middels dezelfde methode als dat u aanvankelijk heeft gekozen tijdens het bestelproces. In geval van iDeal of creditcard geschiedt terugbetaling na retourbevestiging binnen uiterlijk 10 werkdagen. Bij keuze voor AfterPay melden wij de retour af op uw factuur. U kunt dan ook wachten met het betalen van de factuur tot wij deze hebben gecorrigeerd, in geval u niet alles terug heeft gestuurd. Mocht u krap komen te zitten met uw betaaltermijn bij AfterPay, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan direct met u meekijken en de factuurdatum eventueel voor u verleggen.  

Het is ook mogelijk om uw bestelling per post te retourneren. Voeg hier eveneens het ingevulde retourformulier bij. Gebruik hiervoor zoveel mogelijk de originele verpakking en meegeleverde retoursticker. Ontbreekt de retoursticker? Stuur dan uw bestelling terug naar:

Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 78801
7880 VB EMMER-COMPASCUUM


Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling bij ons aankomt en bewijs hebben dat u het pakket heeft afgeleverd? Breng het pakket dan naar een PostNL punt. Hier krijgt u een bewijs van afgifte mee. Bewaar deze goed, dit is namelijk uw garantie bewijs. Wij raden aan dit bewijs pas na terugbetaling weg te gooien. Wij werken met een antwoordnummer zodat u geen retour kosten hoeft te betalen. 

Klachten

Heeft u een klacht over een artikel? Graag willen we u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met u mee en zullen u dan (in geval van een winkelaankoop) vragen terug te gaan naar een van onze winkels. Mocht u de aankoop online hebben gedaan, zijn wij er erg mee geholpen indien u hiervan foto's zou willen maken en deze wil versturen naar klantenservice@vanuffelenmode.nl, met begeleidend schrijven over de klacht. We hebben in Delft een antwoordnummer voor dergelijke klachten, zodat we de klacht vanaf ons hoofdkantoor kunnen afhandelen. Graag eerst contact alvorens een klacht af te sturen naar:

Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 11051
2600 VC Delft

Terugsturen naar dit antwoordnummer is voor u kosteloos, graag het afgiftebewijs dat u meekrijgt bij PostNL bewaren tot we alles voor u hebben afhandelen. 





≪ terug

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.