Klantenservice

Van maandag tot en met vrijdag (09:00 - 17:00 uur) staan wij voor u klaar om al uw vragen en opmerkingen te beantwoorden. Zaterdag zijn wij bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur. Wij streven ernaar uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. De meest gestelde vragen hebben wij alvast voor u uitgeschreven. Die kunt u hier bekijken. Mochten deze vragen voor u geen uitkomst bieden, verzoeken wij u contact op te nemen via onderstaande gegevens.

Let op: wegens grote drukte kan het zijn dat de verwerking van uw bestelling of retour enige vertraging oploopt, ondanks onze onverminderde inzet. Wij hopen hiervoor op uw begrip te mogen rekenen.

Call & Collect - Afhalen in onze winkel 

Vanaf 10 februari kunt u afhalen in onze winkel. Benieuwd hoe dit werkt of hoe contact op te nemen? Bekijk dan deze pagina.

Winkelen op afspraak

Vanaf 3 maart kunt u op afspraak bij ons komen winkelen. Meer informatie hierover leest u hier

Contact
U kunt telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur via het nummer 015-2140626. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@vanuffelenmode.nl. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Zoekt u contact met een van onze winkels, bekijk dan ons winkeloverzicht:
Bekijk hier het winkeloverzicht>>

Levering
Van Uffelen bezorgt uw bestelling binnen Nederland vanaf €55,- gratis via PostNL. Onder dit bestelbedrag vragen wij een kleine bijdrage van €3,99. Voor levering in Duitsland of België rekenen wij €15 verzendkosten. Wij leveren binnen 1 tot 3 werkdagen*, daar wij uit een winkelvoorraad werken en geen centrale bevoorrading hebben. Meer weten over de bezorging? Kijk op de pagina levering. 
Ga naar levering>>

*Tijdens sale- en actieperiodes kan het zijn dat de levertijd wordt verlengd met 1-3 werkdagen in verband met grote drukte.

Retourneren
Wij zijn pas tevreden wanneer u dat bent. Om die reden is retourneren bij Van Uffelen binnen Nederland altijd gratis. Retourneren kan binnen 30 dagen.

Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. De kaartjes dienen aangehecht te zijn bij het artikel zodra het artikel terug wordt gestuurd.

De artikelen kunnen ook in de winkel worden teruggebracht*. Let op, als u het artikel komt retourneren krijgt u niet direct het aankoopbedrag terug. Terugbetaling gebeurt op wijze van de eerder door u gekozen betaalmethode. 

*Dit is helaas niet mogelijk gedurende de lockdown tot ten minste 2 maart 2021

Wilt u het pakket terugsturen per post? Dat kan! Het pakket kunt u terugsturen naar ons antwoordnummer: 

Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 78801 
7880 VB Emmer-Compascuum

LET OP: dit antwoordnummer is enkel voor webshop bestellingen. Mocht u uw aankoop uit de winkel willen retourneren naar ons antwoordnummer, dan verzoeken wij u eerst contact op te nemen met de klantenservice. Samen kunnen we dan bekijken wat de meest passende oplossing is. 

Ook retourneren vanuit het buitenland is mogelijk. Meer informatie over retourneren vindt u bij de pagina retourneren. 
Ga naar retourneren>>  

Betaalmogelijkheden
Betalen bij Van Uffelen kan op de manier waarop het u het beste uitkomt. Door goede beveiliging hoeft u zich geen zorgen te maken om de privacy van uw gegevens. Zo werken we onder andere met zogenaamde SSL certificaten. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens en persoonlijke informatie. Hiermee wordt voorkomen dat informatie gestolen kan worden. Wel zo veilig!

Via de webshop kunt u op verschillende wijzen betalen:
- iDEAL (alleen Nederlandse banken)
- Credit Card (Visa/MasterCard)
- Achteraf betalen via Afterpay (alleen binnen Nederland)

Graag verwijzen wij u door naar de pagina betaalinformatie voor meer informatie over de betalingen:


≪ terug

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.