Veelgestelde vragen

Corona Maatregelen

  • 1. Welke Maatregelen treft van Uffelen met het Corona virus?
    Ondanks alles blijven wij ons uiterste best doen om u ook in de komende weken zo goed mogelijk van dienst te zijn. Vanzelfsprekend doen wij dit in overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM en de maatregelen vanuit de Nederlandse overheid. Onderstaand lichten wij u toe welke veranderingen er worden doorgevoerd.

    Extra maatregelen in onze winkels om verspreiding te voorkomen
    Ook in onze winkels worden er extra maatregelen getroffen. Zo wordt klanten vriendelijk verzocht om lichamelijk contact zo veel mogelijk te vermijden en waar mogelijk met de pinpas te betalen. Hiernaast wordt er extra vaak schoongemaakt in onze winkels, uiteraard horen hierbij ook de betaalautomaten. Verder wassen onze medewerkers extra vaak hun handen en blijven zij thuis indien zij gezondheidsproblemen ervaren. Ook willen wij u verzoeken om geen bezoek te brengen aan onze winkels indien u gezondheidsklachten ervaart. 
     
    Aangepaste openingstijden
    Vanaf heden zijn onze winkels op dinsdag t/m zaterdag geopend van 10.00 tot 17.00 uur, koopzondagen gaan vooralsnog door. Op de maandagen worden de reguliere openingstijden gehanteerd en sluiten onze winkels om 17.00 uur. U kunt uiteraard 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht in onze webshop, waar wij onze ruime collectie online aanbieden.

    Onze webshop

    Onze webshop blijft 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Maak gebruik van onze gratis verzend- en retourneervoorwaarden en koop uw favoriete merken online.

    Heeft u vragen?

    U kunt onze klantenservice bereiken op de gebruikelijke openingstijden op het nummer 0592-316187 óf uiteraard telefonisch contact opnemen met uw favoriete winkel. Onze medewerkers staan voor u klaar om u te voorzien van deskundig advies.
  • 2. Is mijn favoriete van Uffelen winkel gewoon geopend?
    Ja, zolang de overheid niet besluit alle winkels te sluiten zijn wij gewoon geopend, weliswaar met aangepaste openingstijden. Kijk voor de openingstijden van uw favoriete winkel op onze winkelpagina.


  • 3. Zijn er extra veiligheidsmaatregelen getroffen met het bezorgen van bestellingen?
    Wij hebben een aantal veiligheidsmaatregelen getroffen om de gezondheid van u, onze medewerkers en de bezorgers te waarborgen. Zo wassen onze medewerkers extra vaak hun handen, maar gaat ook PostNL anders met het bezorgen van pakketjes om. Zo zullen zij gepaste afstand bewaren. Met uw goedkeuring tekenen voor ontvangst en de pakketten niet meer met de hand overhandigen. 

Bestellen

  • 1. Hoe bestel ik een artikel?
    Een artikel kunt u bestellen door het artikel in het 'winkelmandje' te plaatsen. Als u klaar met shoppen bent klikt u op het winkelmandje rechtsboven in. Hier kunt u de bestelling gaan afhandelen. Er volgen 4 stappen:

    1: Winkelwagen
    Controleer of u de artikelen naar wens zijn in de juiste maten. 

    2: Uw gegevens
    Hier kunt u uw gegevens invullen. Bent u nog geen klant van ons? Laat u gelijk registeren of bestel direct zonder een account aan te maken.

    3: Uw bestelling
    Hier ziet u nogmaals een overzicht van de artikelen die u gaat bestellen. Eveneens kunt u aangeven hoe u de bestelling wilt betalen. 
    Wilt u weten welke betalingsmanieren er zijn? Kijk dan onder het kopje betaling, hier staat alles voor u uitgelegd. 

    4: Afrekenen
    Bij deze stap gaat u de bestelling afrekenen. 

    De bestelling is geplaatst, u zult van de bestelling een bevestigingsmail ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen mail dan naar klantenservice@vanuffelenmode.nl of bel naar 015-2140626 dan helpen wij u graag verder!
  • 2. Als een artikel niet meer beschikbaar is op de website, is het artikel er dan nog?
    Helaas is het artikel dan uitverkocht. Wij werken namelijk met de voorraden vanuit onze winkels. Dus het artikel is dan ook niet meer verkrijgbaar in één van onze winkels. 

    Wilt u weten of het artikel nog binnenkomt? Stuur ons dan een berichtje: klantenservice@vanuffelenmode.nl
  • 3. Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Helaas is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. 

    Komt u er niet uit met bestellen? Bel ons even en wij helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is: 015- 2140626. Liever mailen? Dat is uiteraard ook mogelijk: klantenservice@vanuffelenmode.nl

  • 4. Krijg ik een bevestiging binnen nadat ik besteld heb?
    Natuurlijk krijgt u van ons een bevestiging zodra de bestelling is geplaatst. 

    Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is er zeer waarschijnlijk wat mis gegaan met de bestelling. 
    Stuur ons even een mail en wij gaan het voor u uitzoeken klantenservice@vanuffelenmode.nl 

Betalen

  • 1. Hoe kan ik betalen?
    Tijdens de bestelling heeft u de volgende betaalopties:
    • iDeal 
    • Credit Card (Visa / Mastercard)
    • Achteraf, via Afterpay 
    • Bankoverschrijving vooraf
    Wilt u hier meer over weten? Dan kunt u kijken bij de pagina 'betaling'. Op deze pagina staat alles over betalen uitgelegd. 
  • 2. Wat is Afterpay?
    AfterPay voert voor Vanuffelenmode.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Vanuffelenmode.nl betalen met een digitale acceptgiro bij besteding vanaf minimaal € 30,- tot een bedrag van maximaal € 500,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. De kosten voor deze mogelijkheid zijn €1,50 per bestelling.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verzenden

  • 1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Indien u voor 12:00 uur besteld, verzenden wij het product dezelfde werkdag al. Voor sommige artikelen kan het zijn dat de levertijd iets verlengd wordt naar 1-2 werkdagen. Wij zullen dit netjes op de betreffende productpagina met u communiceren. 
  • 2. Kan een artikel worden afgeleverd in de winkel?
    Wij kunnen voor u regelen dat de bestelling kan worden afgehaald in de winkel.

    Stuur ons een e-mail om welke bestelling het gaat en in welke winkel u de bestelling zou willen ophalen. 
    Wij gaan voor u kijken wat de mogelijkheden zijn. 

    klantenservice@vanuffelenmode.nl

Ruilen & retourneren

  • 1. Hoe kan ik een artikel retour sturen?
    Bij uw bestelling heeft u een retourformulier ontvangen. Hierop kunt u aangeven welk artikel(len) u retour wilt sturen en wat de reden hiervoor is. Voeg het formulier bij de retourzending. 

    Het pakketje kunt u terugsturen naar ons antwoordnummer, maak hiervoor gebruik van de bijgevoegde retoursticker. Zit deze retoursticker niet bijgevoegd? Klik dan hier om het antwoordnummer terug te vinden.

    Wij raden aan om het pakketje af te leveren bij een PostNL punt, hier krijgt u namelijk een bon ter bevestiging van het versturen.  
    Bewaar deze bon goed, dit is gelijk het garantiebewijs van het pakket. Bewaar deze bon tot u het geld terug heeft ontvangen op uw rekening. Let op, het pakket retour sturen via een antwoordnummer kan langer dan gebruikelijk duren.

    Natuurlijk kunt u ook het artikel retour afgeven in één van onze winkels. U zult in de winkel een ondertekende kopie van de factuur mee krijgen. Dit is tevens uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed tot dat het geld retour is gestort op uw rekening. In verband met onze interne vracht kan het tot een maximum van 5 werkdagen duren voordat het artikel bij ons in het magazijn is.
  • 2. Als ik een artikel retour breng in de winkel, krijg ik dan gelijk mijn geld terug?
    Nee, de webshop bestellingen lopen via de webshop en kunnen helaas niet via de winkels worden terugbetaald. 

    Het geld zal worden terug betaald via bijvoorbeeld uw rekening of in het geval van Afterpay zal de rekening geannuleerd worden.
  • 3. Hoe kan ik een artikel ruilen?
    Een artikel kunt u ruilen voor het zelfde artikelnummer in een andere kleur of in een andere maat. 

    Als u het artikel wilt ruilen kunt u op het retourformulier aangeven voor welke kleur of maat u het artikel wilt ruilen. 
    Voeg het formulier bij de retourzending en verstuur het pakketje naar ons antwoordnummer. Gebruik hiervoor de bijgevoegde retoursticker. Zit er geen retoursticker bijgevoegd kijk dan hier voor het juiste antwoordnummer.

    Wilt u het artikel ruilen in een winkel? Dit kan ook! Het artikel mag voor een andere kleur of maat geruild worden. 
    Het personeel in de winkel helpt u hier graag mee verder. Breng hiervoor wel het retourformulier mee naar de winkel.
  • 4. Is een artikel retour sturen gratis?
    Een bestelling retour sturen is geheel gratis! 

    De bestelling kunt u binnen 30 dagen retour sturen via ons antwoordnummer. 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.