Retourneren

Wij zijn pas tevreden wanneer u het bent. Om die reden is retourneren bij Van Uffelen altijd gratis binnen Nederland. 

Ruilen
Ruilen is bij Van Uffelen niet mogelijk. U kunt om een nieuwe maat of variant te ontvangen, een nieuwe bestelling plaatsen via onze webshop. 

Retourneren
Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en voorzien zijn van de (aangehechte) kaartjes. U mag de kleding uiteraard natuurlijk wel gewoon passen.

U kunt uw bestelling retourneren bij één van onze filialen. Daarvoor dient u het ingevulde retourformulier dat bij uw bestelling zat mee te nemen. U ontvangt in de winkel een ontvangstbewijs, dit is een kopie van het retourformulier met een handtekening of paraaf van de winkelmedewerker. Deze kopie geldt als uw garantiebewijs, dus bewaar deze goed en vraag er ook naar als u deze niet meekrijgt. 

Terugbetaling gebeurt middels dezelfde methode als dat u aanvankelijk heeft gekozen tijdens het bestelproces. In geval van iDeal of creditcard geschiedt terugbetaling na retourbevestiging binnen uiterlijk 10 werkdagen. Bij keuze voor AfterPay melden wij de retour af op uw factuur. U kunt dan ook wachten met het betalen van de factuur tot wij deze hebben gecorrigeerd, in geval u niet alles terug heeft gestuurd. Mocht u krap komen te zitten met uw betaaltermijn bij AfterPay, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan direct met u meekijken en de factuurdatum eventueel voor u verleggen.  

Het is ook mogelijk om uw bestelling per post te retourneren. Voeg hier eveneens het ingevulde retourformulier bij. Gebruik hiervoor zoveel mogelijk de originele verpakking en meegeleverde retoursticker. Ontbreekt de retoursticker? Stuur dan uw bestelling terug naar:

Binnen Nederland
Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 78801
7880 VB EMMER-COMPASCUUM

België en Duitsland
Schomaker Mannenmode
T.a.v. retouren
Oosterdiep Westzijde 1
7881 GK EMMER-COMPASCUUM
Nederland

Let op: versturen naar het antwoordnummer binnen Nederland is kosteloos. Voor klanten in België en Duitsland hebben wij helaas geen antwoordnummer. Kosten voor het terugsturen en/of omruilen van bestellingen per post vanuit het buitenland komen voor eigen rekening.

Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling bij ons aankomt en bewijs hebben dat u het pakket heeft afgeleverd? Breng het pakket dan naar een PostNL punt. Hier krijgt u een bewijs van afgifte mee. Bewaar deze goed, dit is namelijk uw garantie bewijs. Wij raden aan dit bewijs pas na terugbetaling weg te gooien. 

Klachten
Heeft u een klacht over een artikel? Graag willen we u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met u mee en zullen u dan (in geval van een winkelaankoop) vragen terug te gaan naar een van onze winkels. Mocht u de aankoop online hebben gedaan, zijn wij er erg mee geholpen indien u hiervan foto's zou willen maken en deze wil versturen naar klantenservice@vanuffelenmode.nl, met begeleidend schrijven over de klacht. We hebben in Delft een antwoordnummer voor dergelijke klachten, zodat we klachten vanaf ons hoofdkantoor kunnen afhandelen. Graag eerst contact alvorens een klacht af te sturen naar:

Binnen Nederland
Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 11051
2600 VC Delft

België en Duitsland
Van Uffelen Mode
Jozefstraat 29
2611 GE Delft
Nederland

Terugsturen naar dit antwoordnummer is binnen Nederland kosteloos, graag het afgiftebewijs dat u meekrijgt bij PostNL bewaren tot we alles voor u hebben afhandelen. Bij verzending vanuit het buitenland zijn de kosten voor verzending voor eigen rekening en vragen wij u ook het verzendbewijs te bewaren tot wij alles voor u hebben kunnen afhandelen.





≪ terug

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.