Winkelmand
Filters
Favorieten

U heeft nog geen favorieten toegevoegd.

Retourneren

Wij zijn pas tevreden wanneer u het bent. Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen, waarin u de keuze heeft om de artikelen terug te sturen via het bijgevoegde antwoordnummer of terug te brengen in één van onze winkels. 

Retourneren in de winkel (gratis)
U kunt uw bestelling gratis retourneren bij één van onze filialen. Daarvoor dient u het ingevulde retourformulier dat bij uw bestelling zat mee te nemen. U ontvangt in de winkel een ontvangstbewijs, dit is een kopie van het retourformulier met een handtekening of paraaf van de winkelmedewerker. Deze kopie geldt als uw garantiebewijs, dus bewaar deze goed. Mocht u geen ontvangstbewijs meekrijgen, vraagt u hier dan om! Ook in deze tijd bent u van harte welkom om uw bestelling te komen retourneren. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken, wij helpen u graag aan de deur.

Retourneren per post (€3,50)
Het is mogelijk om uw bestelling per post te retourneren. U kunt het pakket met antwoordnummer afgeven bij een PostNL pakketpunt. Achteraf zullen wij, bij het verwerken van uw retour, €3,50 inhouden t.b.v. de retourkosten. Wij raden u aan om uw bestelling, ook als het in meerdere delen is geleverd, in een keer te retourneren zodat wij maar één keer retourkosten in rekening hoeven te brengen. Dit bedrag zal worden ingehouden op het terug te storten (of te verrekenen) bedrag. U hoeft dus niet af te rekenen bij het PostNL Pakketpunt. Hiervoor dient u wel gebruik te maken van de meegeleverde retoursticker. Graag ontvangen wij ook alle retourformulieren wanneer u meerdere deelleveringen aan ons wenst te retourneren.

Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier volledig in te vullen alsmede gebruik te maken van de originele verpakking, zodat wij uw retour in goede orde kunnen verwerken. Ontbreekt het antwoordnummer? Stuur dan uw bestelling terug naar:

Binnen Nederland
Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 78801
7880 VB EMMER-COMPASCUUM

België en Duitsland
Van Uffelen Mode
T.a.v. Retouren
Rademakerstraat 23
7881 JX EMMER-COMPASCUUM
Nederland

Voor klanten in België en Duitsland hebben wij helaas geen antwoordnummer. Kosten voor het terugsturen en/of omruilen van bestellingen per post vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening en kunnen variëren.

Afgiftebewijs goed bewaren
Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling bij ons aankomt en bewijs hebben dat u het pakket heeft afgeleverd? Breng het pakket dan naar een PostNL punt. Hier krijgt u een bewijs van afgifte mee. Bewaar deze goed, dit is namelijk uw garantie bewijs. Wij raden aan dit bewijs pas na terugbetaling weg te gooien. Dit geldt zowel voor reguliere retouren als voor klachten. 

Retour voorwaarden
Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling gratis in een van onze winkels. Hierbij gelden wel een aantal voorwaarden. Zo dient het artikel ongebruikt en onbeschadigd te zijn en met de (aangehechte) kaartjes te worden teruggestuurd. U mag de kleding uiteraard natuurlijk wel gewoon passen. Let op: helaas kan ondergoed niet worden geretourneerd. 

U mag meerdere deelleveringen uit één bestelnummer/bestelling in een zending retourneren. Voegt u dan wel alle ingevulde retourformulieren bij zodat wij alles correct kunnen verwerken. U betaalt dan, indien u retourneert via PostNL, eenmaal de retourkosten. Helaas is het niet mogelijk om artikelen uit meerdere bestellingen uit verschillende bestelnummers/bestellingen in een keer te retourneren ter besparing van de retourkosten. Indien u retourneert via PostNL, dan betaalt u retourkosten per bestelnummer/bestelling. U kunt er uiteraard wel voor kiezen om meerdere bestelnummers/bestellingen te retourneren via een van onze winkels, dat is kosteloos voor u.

Terugbetaling
Terugbetaling gebeurt middels de origineel gekozen betaalmethode met eventuele mindering van €3,50 indien u gebruik maakt van retournering via PostNL. In geval van iDeal of creditcard geschiedt terugbetaling na retourbevestiging binnen uiterlijk 10 werkdagen. Bij keuze voor Riverty melden wij de retour af op uw factuur. Heeft u uw bestelling gedeeltelijk retour gestuurd, dan zullen wij de factuur aanpassen naar het resterende bedrag. Indien u bericht van Riverty ontvangt over de betaaltermijn, kunt u (gratis) om een verlenging vragen bij Riverty. Indien dit niet lukt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan direct met u meekijken en de factuurdatum eventueel voor u verleggen. Heeft u inhoudelijke vragen over uw Riverty factuur neemt u dan contact op met Riverty zelf.

Heeft u verzendkosten betaald en retourneert u de gehele bestelling? Dan krijgt u de verzendkosten ook terug.

Ruilen
Ruilen is online bij Van Uffelen niet mogelijk. U kunt om een nieuwe maat of variant te ontvangen langs gaan in een van onze winkels, of een nieuwe bestelling plaatsen via onze webshop. Wij verkopen niet alle merken in al onze winkels en het kan zijn dat het gewenste niet aanwezig is, dus belt u vooral even van te voren met de winkel om dit na te gaan en teleurstelling te voorkomen.

Klachten
Heeft u een klacht over een artikel? Graag willen we u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met u mee en zullen u dan (in geval van een winkelaankoop) vragen terug te gaan naar een van onze winkels. Mocht u de aankoop online hebben gedaan, zijn wij er erg mee geholpen indien u hiervan foto's zou willen maken en deze wil versturen naar [email protected], met begeleidend schrijven over de klacht. We hebben in Delft een antwoordnummer voor dergelijke klachten, zodat we klachten vanaf ons hoofdkantoor kunnen afhandelen. Graag eerst contact alvorens een klacht af te sturen naar:

Binnen Nederland
Van Uffelen Mode
Antwoordnummer 11051
2600 VC Delft

België en Duitsland
Van Uffelen Mode
Jozefstraat 29
2611 GE Delft
Nederland

Terugsturen naar dit antwoordnummer kost binnen Nederland € 3,50, graag het afgiftebewijs dat u meekrijgt bij PostNL bewaren tot we alles voor u hebben afgehandeld. Bij verzending vanuit het buitenland zijn de kosten voor verzending voor eigen rekening en vragen wij u ook het verzendbewijs te bewaren tot wij alles voor u hebben kunnen afhandelen.

Momenteel duurt het langer dan u van ons gewend bent om uw retourzending te verwerken. Zodra uw retour is verwerkt ontvangt u een bericht. Onze excuses voor het ongemak.

Naar boven
De website maakt gebruik van cookies. Dit doen we om de website zo goed en gemakkelijk mogelijk te laten werken, continue te blijven verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen. Functionele en tracking cookies worden gebruikt voor basisfuncties, deze zijn essentieel. Advertentie cookies worden geplaatst door derden om relevante advertenties te tonen. Bij het accepteren van de cookies geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Lees onze cookieverklaring of ons privacy policy.