Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Bij uw bestelling heeft u een retourformulier ontvangen. Hierop kunt u aangeven welk artikel(len) u retour wilt sturen en wat de reden hiervoor is. Voeg het formulier bij de retourzending. Heeft u het formulier niet ontvangen bij uw bestelling of bent u het vergeten toe te voegen aan uw pakket? Neem dan even contact met ons op via [email protected]. Wij kunnen een nieuw retourformulier voor u uitdraaien of met de traceercode van uw retourzending de retour alsnog verwerken. 

Het retourneren in de winkel is kosteloos. Wilt u toch uw pakketje terugsturen naar ons antwoordnummer, maak hiervoor gebruik van de bijgevoegde retoursticker. Zit deze retoursticker niet bijgevoegd? Klik dan hier om het antwoordnummer terug te vinden. Retourneren via PostNL kost €3,95. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te storten bedrag (of verrekend op uw factuur, indien u voor Riverty heeft gekozen). Let op: wanneer u met een andere verzender dan PostNL retourneert, zijn eventuele extra kosten voor eigen rekening.

Bij retournering via een PostNL locatie, ontvangt u bij afgifte een retourbewijs met de traceercode van uw retourzending. Bewaar deze bon goed, dit is gelijk het garantiebewijs van het pakket. Bewaar deze bon tot u het geld terug heeft ontvangen op uw rekening. U kunt zelf de status in de gaten houden door de traceercode te gebruiken.

Natuurlijk kunt u ook het artikel gratis retour afgeven in één van onze winkels*. U zult in de winkel een ondertekende kopie van de factuur mee krijgen. Krijgt u deze niet mee, vraagt u er dan om. Dit is tevens uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed tot dat het geld retour is gestort op uw rekening of afgemeld is op uw Riverty factuur. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Het is handig wanneer u uw bestelnummer en de traceercode van uw retourzending vermeldt, dan kunnen we direct met u meekijken en zorg dragen voor een correcte verwerking en terugbetaling.

*Helaas is het niet mogelijk uw pakketje te retourneren in onze outlet en pop up winkels. 

In verband met hygiëne is het niet mogelijk om ondergoed te retourneren. 




Naar boven
De website maakt gebruik van cookies. Dit doen we om de website zo goed mogelijk te laten werken, continu te verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen. De essentiële functionele- en tracking cookies worden gebruikt voor basisfuncties. Advertentie cookies worden geplaatst door derden om relevante advertenties te tonen. Bij acceptatie geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Lees onze cookieverklaring of ons privacy policy.