Als ik een artikel retour breng in de winkel, krijg ik dan gelijk mijn geld terug?

Heeft u een online bestelling gedaan, dan is dit helaas niet mogelijk. Wij dienen namelijk terug te betalen op de origineel door u gekozen betaalmethode. Wanneer u in de winkel een bestelling via onze webzuil heeft gedaan, dan kunnen wij deze voor u retour slaan en direct terugbetalen. Retourneert u uw webzuil bestelling via PostNL, dan zullen wij de terugbetaling uitvoeren per bankoverschrijving. Hiervoor hebben wij uw bankrekeningnummer (IBAN) en bijbehorende tenaamstelling nodig. We verzoeken u deze gegevens op het retourformulier in te vullen, zodat we de terugbetaling spoedig in orde kunnen brengen voor u.

Als u uw bestelling online heeft gedaan en heeft betaald met iDeal, creditcard of Riverty dan is het helaas niet mogelijk om de bestelling direct terug te betalen. De betaling of correctie op uw factuur zal dan plaatsvinden via de eerder gekozen betaalmethode. 

Heeft u wel al een retourbevestiging per e-mail van ons ontvangen, maar het geld niet op de rekening? Stuurt u ons dan even een e-mail via [email protected]. We kijken dan graag met u mee en kunnen dit in nagenoeg alle gevallen dan gelijk voor u in orde brengen zodat u de terugbetaling binnen enkele dagen alsnog ontvangt.

Naar boven
De website maakt gebruik van cookies. Dit doen we om de website zo goed mogelijk te laten werken, continu te verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen. De essentiële functionele- en tracking cookies worden gebruikt voor basisfuncties. Advertentie cookies worden geplaatst door derden om relevante advertenties te tonen. Bij acceptatie geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Lees onze cookieverklaring of ons privacy policy.