Helaas is het ruilen van je online aankoop niet mogelijk. Je kan het bestelde artikel kosteloos retourneren in een van onze winkels of via PostNL. Let op, in dit geval wordt er €3,95 retourkosten gerekend. Je kan zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.
Heb je gebruik gemaakt van een kortingsactie en wil je hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem even contact met ons via
[email protected], we kunnen dan vaak de bestellingen voor je verrekenen zodat je alsnog de korting krijgt.
Mankeert er iets aan het product en wil je daarom graag ruilen of terugsturen? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice, telefonisch of per e-mail, om de manier van retourneren te bespreken, zodat we het probleem zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Graag ontvangen wij per e-mail een omschrijving van je klacht, een begeleidend schrijven en foto's van het defect. Heb je klachten over een winkel aankoop? Graag verzoeken wij je dan een van onze winkels te bezoeken met het artikel en de aankoopbon.
Helaas vormt ondergoed een uitzondering, wegens hygiënische redenen kunnen wij dit niet niet retour nemen.