Kan ik mijn online bestelde artikel ruilen?

Helaas is het ruilen van uw online aankoop niet mogelijk. U kunt het bestelde artikel kosteloos retourneren in een van onze winkels of via PostNL. Let op, in dit geval wordt er €3,95 retourkosten gerekend. U kunt zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.
 
Heeft u gebruik gemaakt van een kortingsactie en wilt u hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem even contact met ons via [email protected], we kunnen dan vaak de bestellingen voor u verrekenen zodat u alsnog de korting krijgt.

Mankeert er iets aan het product en wilt u daarom graag ruilen of terugsturen? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice, telefonisch of per e-mail, om de manier van retourneren te bespreken, zodat we het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen. Graag ontvangen wij per e-mail een omschrijving van uw klacht, een begeleidend schrijven en foto's van het defect. Heeft u klachten over een winkel aankoop? Graag verzoeken wij u dan een van onze winkels te bezoeken met het artikel en de aankoopbon. 

Helaas vormt ondergoed een uitzondering, wegens hygiënische redenen kunnen wij dit niet niet retour nemen.

Naar boven
De website maakt gebruik van cookies. Dit doen we om de website zo goed mogelijk te laten werken, continu te verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen. De essentiële functionele- en tracking cookies worden gebruikt voor basisfuncties. Advertentie cookies worden geplaatst door derden om relevante advertenties te tonen. Bij acceptatie geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Lees onze cookieverklaring of ons privacy policy.