Helaas is het ruilen van uw online aankoop niet mogelijk. U kunt het bestelde artikel kosteloos retourneren in een van onze winkels of via PostNL. Let op, in dit geval wordt er €3,95 retourkosten gerekend. U kunt zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.
Heeft u gebruik gemaakt van een kortingsactie en wilt u hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem even contact met ons via
[email protected], we kunnen dan vaak de bestellingen voor u verrekenen zodat u alsnog de korting krijgt.
Mankeert er iets aan het product en wilt u daarom graag ruilen of terugsturen? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice, telefonisch of per e-mail, om de manier van retourneren te bespreken, zodat we het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen. Graag ontvangen wij per e-mail een omschrijving van uw klacht, een begeleidend schrijven en foto's van het defect. Heeft u klachten over een winkel aankoop? Graag verzoeken wij u dan een van onze winkels te bezoeken met het artikel en de aankoopbon.
Helaas vormt ondergoed een uitzondering, wegens hygiënische redenen kunnen wij dit niet niet retour nemen.