Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is voor ons helaas niet mogelijk om handmatige wijzigingen in uw bestelling aan te brengen wanneer deze is afgerond. Is er toch iets fout gegaan, neemt u dan even contact met ons op. Indien mogelijk, kunnen we de bestelling annuleren en dan kunt u opnieuw bestellen. Graag z.s.m. mogelijk telefonisch contact met ons opnemen mocht er bijvoorbeeld iets fout zijn gegaan met de adressering. Wij proberen uw pakket namelijk zo snel mogelijk te versturen en hierdoor kan het gebeuren dat uw pakket al verzonden is wanneer wij uw e-mail lezen.
Naar boven
De website maakt gebruik van cookies. Dit doen we om de website zo goed mogelijk te laten werken, continu te verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te tonen. De essentiële functionele- en tracking cookies worden gebruikt voor basisfuncties. Advertentie cookies worden geplaatst door derden om relevante advertenties te tonen. Bij acceptatie geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Lees onze cookieverklaring of ons privacy policy.