Maatregelen Van Uffelen tegen het Coronavirus

Update 28 april 2020

Al onze winkels zijn weer geopend! Wij volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Onderstaand vindt u alle maatregelen die wij op dit moment nemen om uw bezoek voor u en onze collega's leuk en veilig te houden. Ook hanteren wij aangepaste openingstijden. Een overzicht van al onze winkels vindt u hier. Raadpleegt u s.v.p. eerst uw winkelspecifieke pagina of kijkt u op Google voor de meest actuele openingstijden van uw favoriete winkel.

Liever de drukte vermijden? In de ochtend is het meestal rustig in onze winkels. Ook kunt u uiteraard nog steeds gebruik maken van Personal Shopping. U komt dan op afspraak langs, zodat we alle tijd en ruimte voor u hebben. Neem even per e-mail klantenservice@vanuffelenmode.nl contact met ons op, zodat we alles voor u kunnen afstemmen met uw winkel naar keuze.

Genomen veiligheidsmaatregelen; winkelen bij Van Uffelen is anders dan anders

Wij snappen dat winkelen tijdens Coronavirus net even anders is dan normaal. Wij hebben daarom tijdens de (tijdelijke) sluiting van onze winkels achter de schermen hard gewerkt om veilig winkelen mogelijk te maken.Wij hebben een aantal extra veiligheidsmaatregelen genomen om het winkelen voor iedereen leuk en veilig te houden. In onderstaande video kunt u de maatregelen die wij hebben genomen bekijken:



Wilt u alles nog even rustig nalezen? Dat kan natuurlijk ook; 
  • Wij werken met aangepaste openingstijden.
  • Wij hanteren een maximum voor wat betreft het aantal aanwezige personen in onze winkel. Door middel van het uitdelen van plastic kaartjes, die na gebruik worden gereinigd, weten wij hoeveel personen er in onze winkel zijn. Zo zorgen wij constant voor een veilige omgeving. Wij vragen uw begrip voor een eventuele wachttijd. 
  • Als onze medewerkers maar enige vorm van klachten en/of symptomen vertonen, blijven zij thuis. Wij verzoeken u als klant bij lichte (verkoudheid)klachten overigens hetzelfde te doen. 
  • Het is verplicht om 1,5 meter afstand te houden, waarbij wij met stickers bij onder andere paskamers en de kassa extra duidelijk de afstand aangeven. 
  • Betaal bij voorkeur met pin of creditcard, in plaats van contant. Onze apparaten worden na elk betaling gereinigd.
  • Heeft u alleen contant geld? Wissel dan het geld uit zonder handcontact.
  • Onze medewerkers hebben geen fysiek contact met onze klanten. Wij kunnen hierdoor helaas niet helpen met aankleden of kleding afspelden. 
  • Onze medewerkers wassen geregeld hun handen. 
  • Op verzoek zijn handschoenen verkrijgbaar. Onze medewerkers zullen deze, indien bepaalde situaties dit vereisen, ook dragen.

Wij verwelkomen u dan ook graag in één van onze (heropende) winkels om in alle veiligheid te winkelen en bieden u met al onze energie en passie de service die u van ons gewend bent. Echter, zoals aangegeven gaat dat voor de komende periode in een iets aangepaste vorm. 

Toch nog winkelen in één van onze (tijdelijk) gesloten winkels?
Liever de winkel voor u alleen of langs komen bij een winkel die (nu) gesloten is? U kunt ook gebruik maken van onze Personal Shopping service! Maak een afspraak door op de link te klikken en wij zullen binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om deze afspraak te bevestigen. U kunt ook een afspraak maken voor bijvoorbeeld het ophalen van vermaakwerk. 



≪ terug

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.